Xiaomi Mi 11 Ultra už v predaji: Vieme, ako ušetríš
Planéta zliav

Xiaomi Mi 11 Ultra ako kráľ Xiaomi smartfónov z roku 2021 v 12+256 GB verzii za 648 € v EÚ sklade!

Komentárov (42)
  1. Peter píše:

    Ako je to s 5G frekvenciami? Cital som, ze CN verzia ich vsetky nema

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, podľa Kimovilu podporuje všetky u nás používané 5G frekvencie. Skúsime túto informáciu ešte overiť. https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-11-ultra

  2. Newman píše:

    Tak co, zkusili jste, jak běží 5G sítě? Podle všeho by měl telefon podporovat v ČR minimálně 2100 MHz (N1), takže bych se na Vodafone mohl připojit.

    1. Redakcia píše:

      Telefón nám ešte nedorazil a bohužiaľ 5G siete v Česku teraz nemáme možnosť otestovať. Sme zo Slovenska a prechod medzi krajinami je obmedzený.

  3. Matej píše:

    Dobry deň.Keď si teda objednam činsku verziu, viem si časom nejakym sposobom doinštalovať slovensky jazyk ? po pripade akým sposobom ? Ďakujem

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, áno je to možné, podľa tohto návodu https://www.miuios.cz/navod-na-instalaciu-nasej-rom-pre-xiaomi-mi11-pro-ultra-30744. Neodporúčame neskúseným používateľom, treba vedieť, čo robiť. Telefón sa dá nesprávnym spôsobom bricknúť a opraviť to je veľmi náročné, vedia to len niektoré servisy. Ale predajca TradingShenzhen pre čínske verzie telefónov časom ponúka inštaláciu preloženého systému za poplatok len 15 €. Odporúčame počkať, kým sa to objaví v ponuke aj pre model Mi 11 Ultra.

  4. Denis píše:

    Zdravím ma tento mobil ltpo funkciu? Dakujem

    1. Redakcia píše:

      Čo tým presne myslíte?

  5. .flashg píše:

    Hi guys, I haven’t heard back from Trading Shenzhen yet but with the Global flashing, does this mean an Unlocked Bootloader? They don’t specify. Apprehensive to order as I understand this will break Google Pay and stop some Banking Apps working.

    What do you think?

    1. Redakcia píše:

      Hello, we are not 100% sure but we think that they need to unlock bootloader to flash another system. That is the reason why there is 12-15 days waiting time for an installation. We already ordered Mi 11 Pro from them with Global firmware, so once we received it, we will let you know with new article.

  6. JC píše:

    Can you see if Android Auto, Google Pay and Pokemon Go work?

  7. Konstantinos píše:

    But to buy it for Europe will have to pay customs – VAT…
    So…

    1. Redakcia píše:

      TradingShenzhen offers Global Priority shipping, which works without VAT and customs, you dont need to pay anything. They will handle it.

  8. jozef píše:

    zdravim.rozmyslam ze vyuzijem tuto stranku na objednanie telefonu.mam nejake otazky.

    takze ak objednam tu cinsko/anglicku verziu mozes telefon v pohode vyuzivat?ci treba riesit tu Xiaomi.EU verziu?cestinu alebo slovencinu nepotrebujem.

    ako to je zo zarukou a servisom viem to dajako riesit?
    dik za odpoved.ak si najdete cas.

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, odporúčame Xiaomi.EU verziu systému, nakoľko na tejto verzii všetko funguje bez problémov, vrátane bankových appiek, Gpay cez NFC, táto ROM má plne integrované Google služby. Servis má predajca priamo v Európe, majú aj v Poľsku zazmluvnené nejaké servisné centrum.

  9. pavol píše:

    zdravím. Podarilo sa Vám zistiť ako to je s tými colnými poplatkami? Budú sa platiť aj keď si priplatím tých 16€ aby som už nemusel nič platiť?

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, nateraz to nie je isté, aktuálne na Slovensko smeruje 10 balíkov, na základe ktorých predajca posúdi možnosti novej dopravy. Doteraz nebol žiadny takýto prípad zachytenia balíka colnicou, uvidíme, či to je len anomália alebo sprísnili kontroly na colniciach kvôli novému zákonu od 1.7.

  10. Lukáš píše:

    Zdravím, ako to dopadlo z doručením na SVK platili sa poplatky za doručenie? Teda podľa platných nariadení z 1.7.2021?

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, z 10 objednávok len 2, išlo zrejme len o nejakú anomáliu a aktuálne by doprava mala fungovať opäť bez problémov. My máme na ceste najnovší Mi Notebook Pro X, tak uvidíme, ako to dopadne a určite vydáme k tomu článok.

  11. MH píše:

    Dobrý den,chcel by som sa spýtať,mal by som záujem o Xiaomi mi 11 ultra ,ak chcem slovenčinu aj platby,treba zadať Global MIUI a priamo v objednávke xiaomi.eu? či? viete mi pozrieť, či ho ešte majú? ďakujem veľmi pekne

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, píšeme to priamo v článku, ak chcete NFC platby, tak treba zadať Xiaomi.EU systém. Majú ho stále na sklade 🙂

  12. Micky píše:

    Ciao, ma quindi se compro il Mi11 Ultra pagando i 25€ della versione globale mi arriva già pronto per l’uso in Europa con tutte le lingue oltre a cinese ed inglese?

    1. Redakcia píše:

      Hello, if you choose MIUI Global or Xiaomi.EU, you will get the phone with full localization for Europe, every language is available in these ROMs, including Italian.

  13. Robert píše:

    Ahojte, ako je to so zarukou, resp. zarucnou opravou? Aky je postup? Kde a ako sa da telefon reklamovat?

    1. Redakcia píše:

      Ahoj, záruku poskytuje priamo predajca TradingShenzhen, všetko sa rieši cez nich. Servis majú v Poľsku, ale dá sa dohodnúť, že si necháš telefón opraviť na SK a opravu ti preplatia.

  14. Ján píše:

    Ahojte, mám z TradingShenzen smartfóny Xiaomi Mi11Pro aj Mi11Ultra a môžem vyjadriť maximálnu spokojnosť či s kúpou, či s podporou. O cene ani nehovorím. Inak včera som oba flašol na MIUI 13. Hračka. Tu je video návod. https://tradingshenzhen.com/en/content/xiaomieu-fastboot-tutorial-customer-questions-and-installation?utm_medium=email&utm_source=getresponse&utm_content=Xiaomi+Update+bricks+devices++We+have+a+solution%21&utm_campaign=NEW+TradingShenzhen+Newsletter&gr_s=BQXhu7x&gr_m=BI4b2D&gr_x=a62b

  15. robotas píše:

    Nesiunčia į Lietuvą.

  16. Tiny píše:

    Zdravím, má MI11 ultra už Slovenský jazyk ?

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, v systéme Xiaomi.EU je slovenský jazyk dlhé roky.

  17. Robert píše:

    zdravim chcem sa opytat ked si objednam xiaomi mi 11 ultra ….plus ktomu xiaomi.eu aby som mal slovensky jazyk a fungovalo to NFC nemusim sa bat ze koli tej colnice este budem platit plus viac alebo mam objednat s tym Global mi poradte Dakujem

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, systém nemá nič spoločné s colnicou. Odporúčame vybrať Xiaomi.EU systém, je lepší pre tento model, obsahuje SK jazyk a fungujú Google appky aj NFC platby. Predajca doručuje všetky produkty s tým, že neplatíte žiadne colné poplatky a ani colnicu neriešite, toto všetko za vás vybaví priamo predajca. To znamená, že cena telefónu + poštovné je pre vás finálna suma, ktorú zaplatíte. Poštovné väčšinou vyjde na 16 €.

  18. Milan píše:

    Ako je to s nakupom na firmu cez tradingshenzen? Aby som to mohol dat do nakladov… Je tam nejaka taka moznost? Nikde pri objednavke to nevidim…

  19. Milan píše:

    pytal som sa raz, ale moja otazka zmizla bez odpovede… Je mozne na trading shenzen nakupit aj ako firma???? Aby to islo cez uctovnictvo do nakladov????

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, komentár nikde nezmizol, všetky komentáre najprv prechádzajú našim schvaľovaním. Tovar môžete nakúpiť na firmu, len do adresy je potrebné vyplniť firemné údaje, napríklad miesto mena napíšete názov s.r.o. a do voliteľného riadku „Address 2“ môžete zadať IČO a DIČ. Na faktúre ale nie je uvedené DPH, takže odpočet DPH pravdepodobne nebude možný. Do nákladov si ale tovar môžete dať. Posielame ukážku faktúry z TSZ, môžete ukázať svojej účtovníčke poprípade: https://xiaomiplanet.sk/wp-content/uploads/2022/09/tradingshenzhen-ukazka-faktury.jpg

  20. Egidijus píše:

    Sveiki. Turiu Mi 11 Ultra iš šios svetainės. Daugumoje esu patenkintas, tik gaila, kad nėra lietuvių kalbos. Taip pat neveikia ir NFC su swedbanku. Gaila!

  21. MILAN píše:

    tak som objednal 17.9. a doteraz 30.9. nie je odoslany a teraz tam na stranke este pisu, ze do 8.10 nebudu posielat z dovodu sviatkov. Takze super obchod, absolutne ho neodporucam, odoslanie bude tym padom najskor 12.10 a pritom to mal byt tovar na sklade. Bol to moj prvy nakup a urcite aj posledny. Len teraz rozmyslam ako to strornovat, platil som cez paypal aj s poplatkom takmer 28€, aby mi aj ten vratili. Ci cez ich mail na podpore stornovat, alebo priamo cez paypal, ze neodoslali tovar… Nejaka rada?

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, mrzí nás vzniknutá situácia. Ak ste si priplatili za systém Xiaomi.EU alebo Global, odoslanie trvá dlhšie o 5-10 pracovných dní z dôvodu inštalácie tohto systému. Tie čínske sviatky to teraz ešte viac predĺžili, čo je nešťastná náhoda. Pošlite nám číslo objednávky a skúsime cez náš kontakt zistiť, kedy najskôr by telefón mohli odoslať, poprípade aké sú možnosti vrátenia peňazí.

  22. Michal píše:

    Zdravim, vcera som objednal. Len sa chcem spytat, dal som si tam nainstalovat xiaomi.eu, znamena to ze tam budu aj ine jazyky ako CN a ENG? Oni tam flashuju uz tu miuicz rom alebo len xiaomi.eu?

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, budú tam všetky jazyky pre EÚ, vrátane slovenčiny. Xiaomi.EU firmware je ten od komunity Miuios.cz.

  23. Michal píše:

    Dakujem, to je super potom.

  24. Mário píše:

    Dobrý deň
    Nemáte náhodou otestované pripojenie na Android auto? Ďakujem

    1. Redakcia píše:

      Dobrý deň, to žiaľ nemáme. Tento telefón už dlho nemáme.

Odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Políčka so symbolom (*) sú povinné.

Domov

Zľavy

Recenzie

China Planet