Jedným z najkrajších zariadení v portfóliu domácich produktov od Xiaomi je špičková smart kanvica. Vyrobená je dcérskou spoločnosťou Viomi, ktorá sa venuje práve kuchynským spotrebičom. Xiaomi Viomi Smart Kettle Pro prekvapí nielen výbavou, ale aj nádherným dizajnom v matnej čiernej farbe.
Čierny variant u nášho slovenského partnera
Inteligentná kanvica Viomi Smart Kettle Pro je v oficiálnej globálnej verzii s európskou koncovkou dostupná u nášho slovenského partnera Mistores. V spolupráci s predajcom prinášame akciovú cenu. Výhodou je expresné doručenie za 1-3 prac. dni cez známu službu Packeta.
Nechýba ani plnohodnotná 2-ročná záručná doba. Momentálne je už dostupná aj čierna verzia kanvice.
Viomi Smart Kettle Pro Global
Fotografie bielej verzie:
Detailná video recenzia:
Neodolateľná matná čierna a OLED displej
Hneď prvá vec, ktorú si na kanvici zaručene všimnete, je jej nádherná čierna matná farba. V spojení s chrómovým pruhom v hornej časti je dizajn neuveriteľne elegantný a pôsobí veľmi futuristicky.
Kanvica s OLED displejom? Áno, aj takúto „šialenosť“ nájdeme u Xiaomi. OLED displej je umiestnený na rukoväti a zobrazuje aktuálnu teploty vody. Táto vychytávka je super v prípade, ak nechcete vodu úplne prevariť, no len prihriať. Pod displejom sa nachádzajú dve tlačidlá pre rýchle spustenie varenia alebo len zohrievania.
Inteligentná regulácia teploty, rýchle varenie
Xiaomi Viomi Smart Kettle Pro je tiež vybavená inteligentnou reguláciou teploty. Teplotu je možné nastaviť cez aplikáciu Mi Home v smartfóne. V aplikácii je možné zvoliť až 4 režimy ohrevu, každý určený pre iný nápoj – sušené mlieko, ryžové rezance, čaj a káva.
Kanvica je takisto schopná kontinuálne udržiavať nastavenú teplotu vody po vopred zvolenú dobu. Vďaka špičkovej izolácii kanvica udrží teplotu vody na 50°C po dobu až 12 hodín. Spotreba energie je pritom približne len 0,5 Kwh.
Kapacita kanvice je 1,5 L, maximálny výkon 1800 W. Vďaka tomu dokáže plný objem vody zohriať už za 5 minút. Súčasťou výbavy je aj 3-vrstvová ochrana – automatické vypnutie po dosiahnutí bodu varu, automatické pozastavenie prúdu, keď je kanvica prázdna, napájací konektor zabraňuje úrazu elektrickým prúdom.
pri kliknutí na využi zľavu presmeruje na stránku ale cena je 99,99 eur a nie 27,19
Dobrý deň, akcia je znova platná. Majú na každý deň nastavený len obmedzený počet kusov v akcii.
Zdravím, zaujímavé že spomínate že EÚ verzia konvice keď mi teraz prišla z cafaga čínska verzia z rozsypanou ryžou a adaptérom do zásuvky.
Dobrý deň, mrzí nás to, netušili sme, že budú posielať aj čínske verzie, nakoľko obchod nám tvrdil, že ide o európsku verziu. Vieme pre vás vybaviť refund v hodnote 5 € ako kompenzáciu. Ak máte záujem, pošlite nám prosím číslo objednávky.
Tiež som práve obdržal čínsku verziu. Nemôžem ju ani vyhľadať cez Mi Home appku. Číslo objednávky FBA21I19L4029-T6VNYD
Dobrý deň, treba v Mi Home nastaviť región Mainland China.
Ani dnes mi prisla, je to cinska verzia nesparovatelna s Mi Home appkou, treba na to ich nativnu cinsku apku…
Dobrý deň, taktiež mi prišla čínska verzia a nedá sa pripojiť do app mi Home. Viete mi stým poradiť ?
Dobrý deň, treba v Mi Home nastaviť región Mainland China.
Nedá sa spárovať cez žiadny región. Skúšal som to celý večer a nenašiel žiadne riešenie.
Cez Chinese Mainland to musí ísť. Poprípade napíšte na service@cafago.com
Nenájde appka vôbec tu kettle. Cez bluetooth nastavenia v telefóne ju nájde ale tam sa spárovať nedá. Cez app nenájde ani keď zmením región či chinese mainland či Austrália či Slovensko, nič. Idem skúsiť napísať.
Máte povolené všetko, čo vyžadovala appka? Treba tam povoliť aj GPS polohu. Iné zariadenia vám nájde?
Áno iné zariadenia mám už spárované, mám dokonca aj mi kettle ktorá funguje bez problémov. Nedávno som pridával lampy, taktiež bez problémov.
Skúste ešte upravenú appku Mi Home by Vevs. https://www.miuios.cz/region-free-mi-home-29089
Bohuzial tak to tiez nefunguje. Musi sa pouzit zvlastna ia Cinska APP-ka – tak je to popisane aj v cinskom navode.
Môžem potvrdiť, že app Mi Home od vevs funguje a sparovalo konečne kanvicu.
Super 🙂
Ten refund sa bude riešiť alebo nie? Ďakujem
Treba im napísať e-mail. Vyriešia.
Též mi přišla s nějakou ne evropskou koncovkou. A přiložená redukce je nějaký paskvil který nepasuje do Evropské zásuvky. Takže si konvici můžu leda tak vystavit na poličku.
Kanvica normálne funguje aj v čínskej verzii, stačí kúpiť normálnu redukciu, napríklad https://www.aliexpress.com/item/32986628528.html?aff_fcid=b93adb9616ae476c8b6efea77a404344-1632988452443-04852-_A4dTXr&tt=CPS_NORMAL&aff_fsk=_A4dTXr&aff_platform=portals-tool&sk=_A4dTXr&aff_trace_key=b93adb9616ae476c8b6efea77a404344-1632988452443-04852-_A4dTXr&terminal_id=3ca2314e40394dfe994d08d646ca506d
Predajca vám vráti 5 € ako refund, stačí im napísať e-mail. Máme to uvedené v článku.
Pekne ste vyjebali z ludmi a este tie cinske kurvy aj obhajujte namiesto toho aby ste to riesili . Ale karma mila xiaomiplaneta pride .
Dobrý deň, a čo presne neriešime? Všetkých zákazníkov, ktorí nám písali, sme vyriešili, vybavili sme dokonca automatické refundy v sume 5 €. Ako môžete vedieť, že niečo neriešime? Kontaktovali ste nás? Napíšte nám e-mail alebo FB správu a prosím odpustite si ten slovník, všetko sa dá riešiť aj slušne. 🙂 https://xiaomiplanet.sk/kontakt/
Nerozumiem, prečo sa kanvica cez apku nedá aj zapnúť. Cez aplikáciu viem len sledovať proces, poprípade nastaviť teplotu. Aký to má zmysel bez možnosti on/off??