Redmi Note 7 je jeden z mála smartfónov, ktorý priamo v Číne dostal 18-mesačnú záruku. Bežne má tovar predávaný v Číne len 12-mesačnú záruku. Toto je dôkaz toho, že Xiaomi si je kvalitou novinky naozaj isté. A má byť prečo.
Kvalita sa dá predávať aj lacno
Dnes, po dvoch mesiacoch od predstavenia smartfónu, sa na internete objavili overené informácie od zodpovedných pracovníkov, že spätná väzba k chybovosti Redmi Note 7 je o viac ako 30 % nižšia v porovnaní s predchádzajúcou generáciou. Informácie zverejnil Lu Weibing, viceprezident spoločnosti Xiaomi a generálny riaditeľ značky Redmi.
Aj keď ide o pomerne krátky čas od začiatku predaja novinky, informácie sú jednoznačne pozitívne. Takisto dokazujú, že kvalita výrobkov značky Redmi sa neustále zlepšuje a Redmi Note 7 je dôkazom toho, že kvalita nemusí stáť majland. Xiaomi si je kvalitou smartfónu tak isté, že ako jeden z mála výrobcov v Číne ponúka dlhú 18-mesačnú záruku.
Vyššia kvalita od Xiaomi aj v budúcnosti
Spoločnosť Xiaomi plánuje v zvyšovaní kvality svojich smartfónov pokračovať. Len nedávno sme sa od Lei Juna, riaditeľa spoločnosti dozvedeli, že do budúcich smartfónov plánujú investovať nemalé peniaze. Investícia pôjde práve do kvality. Takisto nás oboznámil s tým, že ceny vlajkových modelov od Xiaomi môžu v budúcnosti mierne narásť.
MUSÍTE VEDIEŤ
Alza zverejnila ceny Redmi Note 7
Myslíme si však, že vyššie ceny nebudú mať dopad na nižší záujem o Xiaomi produkty. Práve naopak. Zvýšením kvality chce Lei Jun docieliť, aby sa o Xiaomi produktoch nehovorilo ako o lacných, ale kvalitných výrobkoch za dostupné ceny.