Počas uvedenia smartfónu Xiaomi Mi 6X sa CEO spoločnosti, Lei Jun, vyjadril, že ich čistý zisk z predávaného hardvéru, zahrňajúci smartfóny, smart home produkty a produkty určené pre životný štýl, nepresiahne hranicu 5% čistého zisku.
V súčasnosti spoločnosť zamestnáva takmer 20 000 ľudí a ročné príjmy spoločnosti presiahli 100 miliárd čínskych Juanov, čo je v prepočte 13 miliárd 131 miliónov eur.
Spoločnosť taktiež uviedla, že ak ich čistý zisk presiahne 5%, nájde spôsob, ako vrátiť svojim zákazníkom viac než 5% – doposiaľ neuviedli, ako to chcú urobiť. Týmto krokom sa spoločnosť snaží získať dlhodobú podporu svojich zákazníkov a naďalej plánuje predávať veľké množstvo produktov s minimálnym ziskom.
CEO spoločnosti sa taktiež vyjadril, že vďaka predaju svojich produktov približujúcich sa cenou k výrobným nákladom, pretvarovala celý priemysel v danej kategórii a tým umožnila, aby pokryli výrobné kapacity, teda sprístupnili množstvo produktov masám ľudí v krátkom čase.
Môžeme teda považovať, že spoločnosť si váži svojich zákazníkov a sprístupňuje im kvalitné produkty za ešte lepšie ceny a samozrejme, neplánuje „zarábať“ na svojich produktoch, ako iné spoločnosti.