Xiaomi Smart Doorbell 3S u nás v predaji - Xiaomi Planet
Planéta zliav

Xiaomi Smart Doorbell 3S s exkluzívnym kupónom len u nás! 2K kamera, AI detekcia ľudí, WiFi 6 aj IP65 ochrana

Odoberať
Upozorniť na
guest

15 Komentárov
Najstaršie
Najnovšie Najviac hlasov
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
miso545

Neda sa odoslať na Slovensko….. ,?

Redakcia

Dá bez problémov, čo vám nefunguje? Treba si na stránke najskôr nastaviť krajinu Slovensko.

Jaro

Menu zvonceka respektive aplikacie je v slovencine/Čestine?

Redakcia

Ano, Mi Home je už dávno aj v SK jazyku. Písali sme o tom článok https://xiaomiplanet.sk/xiaomi-home-v-slovenskom-jazyku/

Jaro

Ten cloud 72 hodin to je nastalo, alebo len tych 72 hodin a potom sa za cloud musi platit?

Róbert

Chcem sa spýtať aké napájanie potrebujem, keď ho chcem pripojiť cez adaptér?

Martin

Zvoncek prišiel do 15 dní.
No vôbec nefunguje správne.
Notifikácie neprichádzajú.
Kamera na živo sa dá pozerať len niekedy.
Senzor nezachytí 80% ľudí aj napriek totálnej blízkosti pred kamerou.
Chcem ho reklamovať.
Veľmi ľutujem že som ho kúpil.
Redakcia pomôžete mi s reklamáciou?
Ďakujem

Redakcia

Dobrý deň, mrzí nás, že vám zariadenie nefunguje tak, ako má. Skúšali ste ho úplne resetovať a znova pripojiť k aplikácii? Prípadne nastaviť upozornenia z aplikácie Mi Home ako prioritné, bez všetkých obmedzení. Ak ani toto nepomohlo, pošlite číslo objednávky a ak ste objednali cez nás korektným spôsobom, určite vám pomôžeme vyriešiť reklamáciu.

Martin

Císlo objednávky WSG000050762
Objednával som to cez webový prehliadač s vašim kódom. Všetko prebehlo v poriadku.
Akurát zvonček neposiela notifikácie,
dokonca často vypadáva z internetu aj napriek tomu že wifi extender je od neho vzdialený jeden meter, ešte ma aj veľkú stratu packetov.
Veľa krát sa vôbec nedá pozrieť naživo cez kameru. Ďakujem.

Redakcia

Ešte dátum objednávky?

Martin

Sep 19, 2024, 11:22:43 AM
Dátum objednávky…

Redakcia

Ďakujeme, objednávka je v poriadku, prešla cez nás. Čo sa týka reklamácie, je potrebné im ju zaslať do e-mailu, hlavne číslo objednávky a popis chyby: support@gshopper.com

My sme váš problém ohlásili cez náš kontakt, už len čakajú na váš e-mail.

Martin

Ďakujem za pomoc👌

Martin

Reklamácia vyriešená. Poslali mi druhý nový zvonček. Ďakujem redakcii za pomoc. 👌👍🏻

Redakcia

Rado sa stalo! 🙂