Rok 2022 bol skrz na skrz prepletený rôznymi príjemnými, ale aj nepríjemnými udalosťami. Svetovú ekonomiku drží v kŕči vysoká inflácia, pričom energetická kríza či vojna u našich ukrajinských susedov rozhodne ničomu nepomáha.
Veríme, že rok 2023 prinesie viac tých svetlejších okamžikov, z ktorých sa budeme môcť tešiť, avšak následky súčasných kríz a problémov sa nepochybne preklopia minimálne aj do tohto roka. Svoje vízie pre tento, ale aj nasledujúce roky, avizoval CEO Xiaomi vo svojom nedávno uverejnenom liste zamestnancom.
Rok 2023 bude kľúčový
List, ktorý Lei Jun, CEO Xiaomi, rozposlal svojim zamestnancom, predstavuje hrubý obraz toho, ako by mohol rok 2023 pre spoločnosť vyzerať. Výrobca sa pripravuje na jedno zo svojich najdôležitejších období vôbec.
Podľa slov generálneho riaditeľa značka Xiaomi stojí na prahu novej inovačnej éry. Spoločnosť chce opäť posunúť technologický svet vpred novými technologickými výdobytkami, medzi ktoré by teoreticky mohol patriť aj vlastný elektromobil.
Nasledujúce 2 až 3 roky budú pre Xiaomi kľúčové. Výrobca plánuje klásť ešte väčší dôraz na kvalitu svojich zariadení, avšak vývoj a inovácie nemôžu ostať v úzadí. Xiaomi si je vedomé toho, že zaspať na vavrínoch v tomto období by mohlo mať pre značku veľmi vážne dôsledky.
Ekonomická kríza neobišla ani čínskeho giganta. Okrem viacerých personálnych zmien vo vedení jednotlivých oddelení Xiaomi nedávno prepustilo takmer 10 % svojich zamestnancov. Výrobca bol nútený minimalizovať svoje výdavky a jednou z ciest je práve zníženie počtu zamestnancov.
Rok 2022 rozhodne nebola prechádzka ružovou záhradou. Každý v tomto období čelil rôznym problémom, niekto väčším, niekto menším. V redakcii Xiaomi Planet veríme, že tento, ale aj nasledujúce roky, budú, nielen pre Xiaomi, úspešnými rokmi plnými krásnych zážitkov.
Celú situáciu budeme pozorne aj naďalej sledovať a všetky novinky následne uverejňovať na našom technologickom portáli Xiaomi Planet. Pokiaľ nechceš nič dôležité zmeškať, pridaj sa do našej skupiny na Facebooku a prihlás sa do nášho newsletteru.